środa, 16 lipca 2014

Wakacyjna wymianka u Doomisi



W  maju  wzięłam udział w wymiance zorganizowanej na blogu Dominiki. Ponieważ zgłosiła się nieparzysta liczba osób, pary były mieszane tzn. że paczkę przygotowuje się dla innej osoby niż ta od której paczkę się dostaje. W paczce powinna się znaleźć książka, pocztówka/zakładka oraz tzw. umilacze.

Oto krótka fotorelacja z wymianki.


Ja przygotowałam paczkę dla organizatorki wymianki - Dominiki.















Sama dostałam paczkę od Katarzyny. Oto co się w niej znalazło:





















Jako prezent książkowy dostałam najnowszą książkę mojej ulubionej autorki - Susan Elizabeth Phillips. Jest to kontynuacja losów Lucy z powieści Nikt mi się nie oprze. Niedługo możecie się spodziewać recenzji Panna młoda ucieka, ponieważ książka już jest przeczytana i czeka na swój wpis :-)

Dostałam również aż 5 płaskich papierowych zakładek które są dla mnie najlepszymi zakładkami ze wszystkich możliwych. Czytam równocześnie kilka książek więc taka ilość na pewno się przyda.

A dodatkowo oprócz umilaczy dostałam: kosmetyki, długopis i notatnik :-)

Dziękuję Kasi za piękną paczkę.

6 komentarzy:

  1. Gratuluję ślicznej paczki. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna paczka ♥ Z niecierpliwością będę czekać na recenzję książki, bo teraz ja również mam ochotę ją przeczytać :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie wymiany to super sprawa! Mam nadzieje, że będę mogła wziąć w jakiejś kiedyś udział ;)
    Gratuluję paczuszki :3

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawdę fajna wymianka! Domi ma fajne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  5. super paczka a i zabawa fajna! Domi ma świetne pomysły;)

    OdpowiedzUsuń