czwartek, 27 lutego 2014

Finta.pl

Portal finta.pl odkryła MDream. Zarejestrowała się, przetestowała, a następnie poleciła mi :-) Finta.pl to strona, na której można wymieniać się książkami z innymi użytkownikami. 


http://www.finta.pl/ref/pipip


Pewnie każdy z Was ma w domu jakieś książki, których chciałby się pozbyć, bo zalegają mu na półkach, nie są w jego guście, bądź już raz je przeczytał i nie wróci do nich nigdy więcej :-)
Mi ciągle brakuje wolnego miejsca. Książek ciągle przybywa, a miejsca coraz mniej :-) Dlatego postanowiłam zrobić trochę luzu na półkach i "oddać" kilka książek na fincie.
Oczywiście nie oddawałabym ich tak łatwo, gdyby nie perspektywa wymiany na inne nieprzeczytane jeszcze przeze mnie pozycje! 




Trochę informacji o fincie:
 "finta.pl" jest platformą bezpłatnej wymiany przedmiotów. Do określania wartości wymienianych przedmiotów służą punkty, które spełniają w serwisie rolę wirtualnej waluty. Każdy przedmiot wystawiany do wymiany musi być “wyceniony” w punktach i może być zamówiony tylko przez użytkownika, który posiada określoną liczbę punktów. Wszelkie koszty związane z wysyłką przedmiotu do Zamawiającego zawsze ponosi osoba wystawiająca".

Innymi słowy na Fincie kupujemy książki za punkty, a punkty zbieramy oddając właśnie książki (a także filmy, gry i inne przedmioty).
My już mamy konta, pozbywamy się starych i polujemy na nowe książki. Można tam za niewielkie "pieniądze" (punkty) dostać na prawdę fajne pozycje!!!

A Wy co sądzicie o tej stronie? Zarejestrowaliście się już? Może znacie jakieś fajniejsze strony gdzie można wymieniać się książkami?
NightB

2 komentarze:

  1. Nigdy nie słyszałam o tej stronie, brzmi fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za informację - chętnie zajrzę. Chociaż muszę przyznać, że mi ciężko przychodzi rozstawanie się ze swoimi książkami:)

    OdpowiedzUsuń